SARADNJA SA PORODICOM
Roditelji po koncepciji obrazovanja dece koju razvija vrtić Meda postaju partneri i neposredni učesnici u vaspitno–obrazovnom procesu koji se odvija u vrtiću, gde – i njihovim ličnim zalaganjem – učenje postaje uzbudljiv i kreativan istraživački proces.
Forme saradnje:
- Svakodnevna neposredna razmena informacija o detetu između vaspitača i roditelja
- Grupni roditeljski sastanci na tromesečnom nivou
- Neposredno/posredno učešće roditelja u realizaciji programskih zadataka
- Individualni razgovori roditelja sa vaspitačem o postignuću konkretnog deteta
- Razgovori roditelja sa stručnim saradnicima (psihologom, pedagogom ili logopedom)
- Komunikacija putem interaktivne table, SMS poruka, tromesečnog Izveštaja o razvojnom postignuću deteta/ analiza Liste praćenja dečjeg razvojnog napredovanja
- Kreativni panoi sa dečjim likovnim i drugim stvaralaštvom
- Ankete i upitnici
- Radionice (edukativne i stvaralačke) za decu i roditelje
- Priredbe